Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Aktiviteter och evenemang Annat som lever Byta-sälja-köpa - plantor och annat Fruktträd, bärbuskar och bärväxter Fröer och frösådder Gräsmattor, grovplanering och gödsling. Krukväxter orkidéer Krukväxter, utomhus och inomhus Pelargoner och speciella krukväxter Kulturväxternas historia Köksväxter, kryddor och läkeörter Lökar och knölväxter Vilda växter och ogräs Ohyra, skadedjur och sjukdomar Parker, plantskolor och evenemang Prydnadsträd, -buskar och klätterväxter Rabatter, perenner och annueller Rosor Sajten Trädgårdens byggprojekt Trädgårdsarbete i största allmänhet Trädgårdsböcker och -kurser Trädgårdsdesign, -trender och -prylar Trädgårdsmaskiner och -redskap Vatten i trädgården och vattenväxter Växthus, uterum och vinterträdgård Vad är det? Övrigt utan anknytning till trädgård
Byta-sälja-köpa - plantor och annat

Banan

2012-07-01 21:09 #0 av: Miss__Linda5

Har 4 frön från Musa velutina (sammets banan) över. Om någon är sugen på att byta till sig.

Anmäl
2012-07-01 21:11 #1 av: plutopellis

Synd att jag inte har något att byta med. Förutom skvätt iväg frön Obestämd

Anmäl
2012-07-01 21:36 #2 av: Miss__Linda5

avvaktar lite först och ser vad som erbjuds. Glad

Anmäl
2012-07-01 21:38 #3 av: plutopellis

Förstår detta. Något särskilt du önskar? Jag har plantor med vanlig passionsblomma som är uppdrivna från frö. Fast har aldrig skickat planta....

Anmäl
2012-07-01 21:52 #4 av: Miss__Linda5

Hoya eller ett hibiscus skott är aldrig fel. Jag har inte heller skickat planta..ingen aning om ifall man kan skicka en hel planta.

Anmäl
2012-07-01 22:03 #5 av: plutopellis

Sorry, har varken eller här hemma Obestämd hoppas du hittar vad du söker! Glad hoyor är himla fina!

Anmäl
2012-10-07 13:32 #6 av: Lärkan

Hej! har du fröna kvar? Är det något särskilt önskemål då det gäller Hibiscus, jag har enkla Hibiscus men vet inte om det är samma färg på dem, en är röd i alla fall! Vill gärna byta mot Sammets banan frön. Tungan ute

Tyvärr är mina Hoyor så små ännu och jag har nyss införskaffat dem. Rynkar på näsan

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.