Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Aktiviteter och evenemang Annat som lever Byta-sälja-köpa - plantor och annat Fruktträd, bärbuskar och bärväxter Fröer och frösådder Gräsmattor, grovplanering och gödsling. Krukväxter orkidéer Krukväxter, utomhus och inomhus Pelargoner och speciella krukväxter Kulturväxternas historia Köksväxter, kryddor och läkeörter Lökar och knölväxter Vilda växter och ogräs Ohyra, skadedjur och sjukdomar Parker, plantskolor och evenemang Prydnadsträd, -buskar och klätterväxter Rabatter, perenner och annueller Rosor Sajten Trädgårdens byggprojekt Trädgårdsarbete i största allmänhet Trädgårdsböcker och -kurser Trädgårdsdesign, -trender och -prylar Trädgårdsmaskiner och -redskap Vatten i trädgården och vattenväxter Växthus, uterum och vinterträdgård Vad är det? Övrigt utan anknytning till trädgård
Fruktträd, bärbuskar och bärväxter

kiwi

2011-07-03 22:48 #0 av: tvättäkta bybo

hur länge tar det för kiwin innan den blommar och bär frukt?

Anmäl
2011-07-04 18:21 #1 av: vojsan

Det kan ta upp till 4 år har jag läst ngn stans

Anmäl
2011-07-04 23:59 #2 av: Bjornen

Kiwi eller minikiwi ?

Anmäl
2011-07-05 22:27 #3 av: tvättäkta bybo

kiwi, vet inte vilken sort, tog frön från frukt jag åt från affär'n :)

Anmäl
2011-07-06 07:17 #4 av: vojsan

Då får du nog vänta ett tag, tror att mini är snabbare fast såklart roligare att lyckas med egen planterat. Tänk på att du behöver hon och han plantor. Det var det som fick mig att ge upp

Anmäl
2011-07-06 18:41 #5 av: tvättäkta bybo

ser man det först när de blommar eller?

Anmäl
2011-07-06 22:46 #6 av: vojsan

Japp

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.