Annons:
Etikettbyta-sälja-köpa
Läst 1950 ggr
Luux
5/3/11, 5:11 PM

Trädgårdsbyxor säljes oanv

Hej alla!

Jag fick i present 2 jättesnygga byxor att ha i trädgården , men tyvärr i fel storlek för mej! Dom är från Garden girl och midjebyxa modellen och modellen heter Anthem grön och midjebyxa Roses, storleken är 40 på båda. (ganska stor i storleken)

Bara provade båda två, den gröna tog jag av lappen på innan jag märkte att den inte passade så bra, men den sitter kvar på dom rosenfärgade. Världens charmigaste byxor men tyvärr fel storlek för mej.

Säljer båda tillsammans för 800 kr plus frakt, nypris per styck 699 kr på deras hemsida. Skicka mej ett PM om du är intresserad.

Kolla gärna gardengirls hemsida för bilder samt storlekar. http://www.gardengirl.se/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=72&lang=sv

Annons:
Mauo
5/3/11, 9:54 PM
#1

får man fråga vad du har för storlek i vanliga fall? Så man kan uppskatta storlekarna^^

Luux
5/3/11, 10:30 PM
#2

Hmm jag har just gått ner en del i vikt så det var därför som dom inte passar , men byxorna är en stor 40:a skulle jag tro. På deras hemsida som jag länkar till ovan  står måtten och dom skriver att dom är generösa i storleken, själv tycker jag storlekar är svårt sen dom ändrade måtten. Så säkrast att du kollar på länken och provmäter. :)

Upp till toppen
Annons: