Annons:
Etiketterrabatterperennerannueller
Läst 2433 ggr
anki1
2011-03-25 12:00

Nordiska trädgårdar

Jag har varit på trädgårdsmässan igår Där fanns så mycket fina växter och tillbehör. jag köpte dahliaknölar och lökar till tigerlilja samt brandlilja, som jag varit på jakt efter i många år. stockrosköpte jag med samt en liten pelargonsticklig som heter Signe, den är vit.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Annons:
berobe
2011-03-27 10:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag var där också- många fina idéer. massor av nyttigt och onyttigt som vanligt. Här gäller det att hålla i plånboken (eller konto och betalningskorten som gäller nuföriden  Glad )

Men jag saknade "de stora utställarna" och deras visningsmontrar i år. Typ: Sofiero, Norrvikens trädgårdar, Götenborgs botaniska, Zetas, Enköpings stadspark mfl.  Har det månne blivit för dyrt att delta? Rynkar på näsan

Givetvis blev det inköp. bl.a tre kanadensiksa rotäkte,köldhärdiga Rosor. William Baffin..

Några av mina klätterrosor (Sympati mfl har frusit ner i år också..) så nu fåpr det bli kansdensiskt i fortsättningen.

Åsa S
2011-03-27 16:59
#2

Jag tyckte mässan var ganska dålig och mager jämfört med många andra år och lite för likriktat, pelargoner, pelargoner och ännu mer pelargoner köpte bara några fröpåsar

anki1
2011-03-27 19:53
#3

Jag har inte varit på den mässan sedan den låg i Sollentuna. Jo det blev en del inköp. Särskild när jag blev bjuden på inträdet. Men jag hade bestämt att bara handla  kontant. och inte använda kortet . Det höll jag.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Upp till toppen
Annons: