Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Aktiviteter och evenemang Annat som lever Byta-sälja-köpa - plantor och annat Fruktträd, bärbuskar och bärväxter Fröer och frösådder Gräsmattor, grovplanering och gödsling. Krukväxter orkidéer Krukväxter, utomhus och inomhus Pelargoner och speciella krukväxter Kulturväxternas historia Köksväxter, kryddor och läkeörter Lökar och knölväxter Vilda växter och ogräs Ohyra, skadedjur och sjukdomar Parker, plantskolor och evenemang Prydnadsträd, -buskar och klätterväxter Rabatter, perenner och annueller Rosor Sajten Trädgårdens byggprojekt Trädgårdsarbete i största allmänhet Trädgårdsböcker och -kurser Trädgårdsdesign, -trender och -prylar Trädgårdsmaskiner och -redskap Vatten i trädgården och vattenväxter Växthus, uterum och vinterträdgård Vad är det? Övrigt utan anknytning till trädgård
Rabatter, perenner och annueller

Tänk om vi skulle...

2011-03-11 12:35 #0 av: Joline

Va kul det vore om vi ha en tråd som räcker hela sommaren...

Välj ut en rabatt (el fler) som vi får följa utvecklingen från månad till månad. 

Du tar ett foto av i samna vinkel i Mars, April, Kanske två i Juni,Juli och augusti osv. Från vårens första spirande till full blom...

Nån som hänger på??Glad 

Anmäl
2011-03-11 20:26 #1 av: [Asta]

Jodå jag kan hänga med.

Anmäl
2011-03-14 03:10 #3 av: krimskrams

Låter kul, jag hänger med! Jag kan fota t.ex. mitt växthus och även nån annan blomrabatt!  Skrattande

Här kommer första bilderna på mina paprika, chili och tomatplantor!

Första bilden är mina en gång omskolade chili och paprika plantor!

Jamaican Bell (chili) och Summer salad mix! (paprika)

Anmäl
2011-03-14 03:14 #4 av: krimskrams

Andra bilden är mina tomatfrön som just börjat gro, dessa är: "supersweet 100" röda körsbärstomater! Förvånad

Anmäl
2011-04-29 07:22 #5 av: Joline

Nu har jag börjat... Under rubriken Aprilrabatt, sen kommer Majrabatt.. osv

Anmäl
2011-04-29 09:55 #6 av: lwic

Hos mej uppe i Kiruna blir det inte så många rabatter- men visst jag skall försöka. Har en par vänner här på fokus "sydvart" som jag skall tipsa..Skrattande

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.