Annons:
Etikettannat-som-lever
Läst 6909 ggr
omega24v
6/13/07, 12:47 AM

Kontaktannons :)

Jag funderade på om det kanske finns nån trevlig flicka nånstans här? När man utövar bil-intresse träffar man sällan flickor som inte redan sällskapar, så kanske en undersökning av ett intresse som troligtvis attraherar mer kvinnor än män är smart? :) Och trädgård som ligger mig varmt om hjärtat själv dessutom.

Ensligt belägen gård, eller åtminstone eget hus med stor tomt och ett skapligt garage, är vad jag önskar av det materiella. Att hålla på med egna intressen hemomkring är trevligt! Ett stort, trevligt hus, med en härlig altan att knalla barfota ut på en mjuk gräsmatta från (och gräsmattan underhåller jag gärna med min minitraktor :) )

Jag är 35, har ingen mer än mig själv att ta hänsyn till (i det stora hela i alla fall) och är relativt flyttbar. Jag har ett extra gott öga till Västra Götaland, eftersom min syster med familj bor i Alingsås.

Undrar vad jag ställer till med nu? Troligen en del muntra miner om inte annat. :)

Annons:
zeretki
6/13/07, 1:11 AM
#1

Hehe, kanske borde iFokus skapa en Dejtingsajt här? Skulle vara kul! :)

Christina
6/13/07, 1:30 AM
#2

Ja - eller kanske du får napp här av någon som behöver hjälp  trädgården :)

omega24v
6/13/07, 2:05 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag är sen två år förberedd på de tyngre vardagliga arbetena kring huset, klipp och skott. Det kanske är ett plus i kanten? :D

Mervi
6/13/07, 11:26 AM
#4

Lycka till i letandet.

beem
6/13/07, 11:54 AM
#5

Lycka till.

På ett annat forum har lyckan slagit till då 2 fann varandra. Tänk så praktiskt med intressen som sammanför….trädgård.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Alberta
6/14/07, 12:37 PM
#6

En man som du får inte falla i glömska. Puttar upp inlägget.

Annons:
anki1
6/14/07, 6:23 PM
#7

Fniss. Lycka till hihi Är själv upptagen sedan många år. sk 50+- are.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

elenor
6/14/07, 10:30 PM
#8

Omega 24v,

Min man och jag blev av en underbar slump bekanta på ett forum, som absolut inte hade med dating att göra, så du kan visst pröva lyckan här!

Nu är vi gifta sedan några år och har det jättebra tillsammans! Vi delar många intressen, bland annat renoveringen av vår gamla gård och trädgård.

zeretki
6/14/07, 10:55 PM
#9

Jag funderade på att öppna ett forum för singlar eller dejting här på IFokus… Undrar om nån är intresserad?

omega24v
6/20/07, 1:09 AM
#10

Knuffar tråden, jag vill ju synas så klart. :)

omega24v
6/26/07, 9:10 AM
#11

Uppigen. :)

Shannisen
6/26/07, 2:19 PM
#12

vad gulligt!

Jag puttar upp din annons även om jag inte är singel..

(möjligen snigel ibland)

Skrattande

magma
6/27/07, 12:08 PM
#13

#3: Vilken skapelse! Är den hemmabyggd?? Lycka till i ditt sökande! (Är inte singel.)

Annons:
Lime
6/27/07, 2:49 PM
#14

Omega….Lycka till…jag önskar att jag var 15 år yngre…men men…

Zeretki…jag tycker att det var en mycket bra idé att skapa en datingsite…

omega24v
6/27/07, 5:00 PM
#15

#13 Tack!

Njet, det är faktiskt en Volvo! :) Vem trodde att Volvo haft trädgårdsmaskiner på sitt program? Inte jag, förrän jag råkade på den här. Volvo BM sålde ett antal olika modeller av BM Mini genom Lantmannaföreningen på 70-talet, men traktorerna var av amerikansk tillverkning och en del av tillbehören också.

Till den här har jag:
- Underklipparaggregat (vanliga rotorknivar)
- Frontklipparaggregat (cylinderknivar)
- Frontmonterad sopvals
- Schakt/plog-blad
- och snöslungan som är på bilden

Man ska ha kul när man gör sånt som MÅSTE göras! :)

magma
6/29/07, 11:18 PM
#16

Tala om "allt i ett" maskin!! Ett riktigt kap mao Flört

omega24v
7/2/07, 8:53 AM
#17

Visst e ja ett kap! Skrattande

omega24v
7/19/07, 12:26 AM
#18

Flickorna lyser med sin frånvaro. Hoppas de har det bra, där de påtar i blomsterlanden. :)

MaMaMade
7/19/07, 10:41 PM
#19

Lycka till! En trädgårdsintresserad kille borde väl falla alla i smaken vettja!

Är tyvärr ngt för gammal för dig o dessutom lyckligt ihop m trevlig man sedan 23 år tillbaka. Kanske i nästa liv… ;)

Lycka till!

Christina
7/20/07, 12:56 AM
#20

Va - har du inte fått några anbud ännu? Ett sånt kap som du? Ingen som behöver sällskap i trädgården?

Annons:
MaMaMade
7/20/07, 1:08 AM
#21

Man kanske kan ha 2 el vad tror du Christina?

Maken gör sitt bästa men han ska ju hinna fixa det tekniska härhemma, städa o byta en blöja el två emellanåt också…tänk dig en tekniker, en hushållare o så en till grovgörat ute! ;)

Christina
7/20/07, 1:12 AM
#22

Jag har också funderat på polygami ibland. Nog kan man hålla dem sysselsatta..

Erla
7/30/07, 9:05 PM
#23

TS det här är just pecis dom redskaper jag är i behov av. Har du annat extra grejer? Är själv intresserad av "cruisingbilar" och trädgårdar tycker det är en bra kombination. Är det intressen  du gillar?

Är nyficken på din trädgård och trädgårdmästaren. en bild är  kalas.

Mingo
8/10/07, 12:21 AM
#24

Visst är jag singel och visst bor jag i sydvästra Sverige, men för långt ner - och har för hög ålder för att kallas flicka :) Men naturligtivis vill man önska LYCKA TILL när man läser en så trevlig "annons"

 Britt

Alberta
8/20/07, 11:58 PM
#25

'putt'

omega24v
8/30/07, 2:50 PM
#26

Tack! :)

Mingo
4/16/13, 5:46 PM
#27

Undrar hur det gick … det är ju några år sen :))

Annons:
Upp till toppen
Annons: