Annons:
Etiketterfröerfrösådder
Läst 1998 ggr
Moderkaka
2009-01-18 23:17

länkar

För ett tag sedan hittade jag en sida där dom sålde olika chilisorter (och mycket andra fröer). Det fanns säkert över 20 olika chilisorter med bilder och faktatexter till. och nu hittar jag såklart inte den sidan.. Är det någon som har en aning om vilken sida jag menar. lägg gärna in länkar till olika internet sidor man kan handla frön och chili ifrån.

Tack =)

Annons:
Åsa S
2009-01-23 22:25
#2

Jag köper mina chilifröer hos Runåbergs, de har inte så jättemånga olika sorter med de säljer främst ekologiska sorter + sorter som passar för vårat klimat + de brukar ha flera sorter med snabbare utvecklingstid.

Runåbergs

Annars har ju Örtagården en hel del chilifröer

örtagården

timseman
2009-02-19 00:57
#3

Plantim Fröer, plantim.se hade chilifröer förra året, vet inte om de kommer få inte det igen. Köpte Dorset naga, världens hetaste chili av dem då.

timseman
2009-02-24 01:25
#4

plantim.se funkar nog bättre
Plantim Fröer

urbangarden
2009-11-24 07:26
#5

vet inte om det är menat att endast lista sidor som är företag/fröfirma. jag har inte mycket möjlighet till reklam, och har ingen drop-in skylt så folk snubblar in på min hemsida. hur som helst, jag har en egen sida, hobbyverksamhet som jag försöker göra till 24h-verksamhet, hoppas hoppas. jag säljer fröer, särskilt chilifröer, nya och exotiska sorter. bonuspaket med frön ingår vid varje beställning, låg&fast fraktavgift. hoppas det är ok, att jag lägger till min site till din lista över fröfirmor. www.urbangarden.se - fröer, urban garden

tack, daniel

Upp till toppen
Annons: