Annons:
Etikettträdgårdens-byggprojekt
Läst 1758 ggr
Maria
2009-04-26 10:16

Porlande vatten

Vi har en pytteträdgård men jag saknar lite vatten som porlar.

Någon mindre  damm vill jag inte ha för det skulle bli alldeles för "plottrigt".

Däremot har jag sett (men var?) 2-3 stenar på varandra där det gått ett rör igenom. Vattnet har sakta runnit över från översta stenen. Hoppas ni förstår hur jag menar.

Är det någon som känner igen detta eller kan tipsa om något liknande så vore jag så tacksam.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Maria
2009-04-27 21:16
#1

Ingen som har något tips…?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flowergirl
2009-04-27 22:17
#2

Titta på garden aquatica`s hemsida, dom har ganska mycket fina "vatten grejor" Dom håller till i Stockholm och har även en jätte fin visnings trädgård.

                            Lycka till Mia

Maria
2009-04-27 23:04
#3

OK, tack så mycket.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Ann1
2009-07-20 00:00
#4

Hittade du något bra där? Skulle vilja ha samma till min kolonilott…

Men har ingen el.

Halvdansken
2009-07-20 12:39
#5

Har inte Bauhaus sådant?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

inisklo
2009-07-20 15:23
#6

Hej bumbleboo!!!

Är du intreserat av det fotfarande???…Hos grannen min har dom typ trädbaljor.2 våningar som vattnet cirkulerar.det kommet vatten från ettan till tvåan o tvärtomSkrattande…jag o mina förklaringarOskyldigDet behövs  el men allt är i ett pumpen rör osv…Baushaus har såna o olika bygg firmor.Tyvärr vet jag bara,att dom är inte så dyra,men jag frågade alldik g hur mycke dom kostar.

Det viss olika alltenativ o tar lite plast o låter behaglit..om ingenting annat då blir man hjälp av k.nöjd.Obestämd

Annons:
Maria
2009-07-20 15:59
#7

OK, tack för alla tips…Glad

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: