Annons:
Etikettbyta-sälja-köpa
Läst 2026 ggr
Frizet
5/21/09, 4:08 PM

Växthus

Tjena! Finns det något fint billigt växthus där ute? Den ska helst vara i glas. Det är en kompis till mig som ska köpa det.

Annons:
Halvdansken
5/21/09, 4:14 PM
#1

Är det du som tigger pengar till sjuka djur som är igång igen? Det var en under namnet JosseT som höll på innan.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Frizet
5/21/09, 4:30 PM
#2

#1 Ja och det var sanning men du kan ju tro va du vill……

Halvdansken
5/21/09, 4:31 PM
#3

Varför skiftar du nick?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Frizet
5/21/09, 4:33 PM
#4

Dedu.

Ann1
5/22/09, 1:29 AM
#5

märklig tråd…Rynkar på näsan

moondancer
5/22/09, 1:30 AM
#6

Tycker vi glider ifrån ämnet lite, vart kan man få tag i bra och billiga växthus egentilgen?  (inte för att jag behöver, jag bygger om det gamla nu, så det blir större)

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Annons:
Ann1
5/22/09, 1:41 AM
#7

Httade ett på Blocket som var SÅ fint. I trä, teak,  men utan glasrutor. Det fick man fixa själv. För 5000 kronor. Men jag hann inte mer än tänka tanken…. Har kollat mycket på växthus. Hittat bra mindre. Men det är bättre att satsa på större oavsett för då torkar inte växterna ut lika fort om man nu vill ha växtlighet i växthuset. Man kanske bara vill ha en skön korgstol eller nåt…

Har fått för mig att det krävs mycket underarbete som tar tid och kostar mycket.

Bjornen
5/22/09, 8:18 AM
#8

För torkans skull har storleken ingen större betydelse. Snarare är att ju större desto mera uttorkning. Vattenförlusternas uppstår med ventilationen och ju fltigare ventilation desto mera vatten.

FerretCrow
5/22/09, 7:55 PM
#9

#3 personen byter nick för att den blir spärrad på flera olika sajter hela tiden då personen har svårt att betee sig och följa reglerna.

Upp till toppen
Annons: