Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Aktiviteter och evenemang Annat som lever Byta-sälja-köpa - plantor och annat Fruktträd, bärbuskar och bärväxter Fröer och frösådder Gräsmattor, grovplanering och gödsling. Krukväxter orkidéer Krukväxter, utomhus och inomhus Pelargoner och speciella krukväxter Kulturväxternas historia Köksväxter, kryddor och läkeörter Lökar och knölväxter Vilda växter och ogräs Ohyra, skadedjur och sjukdomar Parker, plantskolor och evenemang Prydnadsträd, -buskar och klätterväxter Rabatter, perenner och annueller Rosor Sajten Trädgårdens byggprojekt Trädgårdsarbete i största allmänhet Trädgårdsböcker och -kurser Trädgårdsdesign, -trender och -prylar Trädgårdsmaskiner och -redskap Vatten i trädgården och vattenväxter Växthus, uterum och vinterträdgård Vad är det? Övrigt utan anknytning till trädgård
Parker, plantskolor och evenemang

Öppen trädgård

2009-06-23 10:06 #0 av: Bjornen

Öppen trädgård har jag den 17-19 juli kl. 10-18 i min visningsträdgård i Klockarnäs Enviken. Då guidar jag bland mina drygt 3000 olika växter hela dagarna. Övriga tider och dagar kan det också oftast ordnas men för säkerhets skull bör man boka tid på telefon 0246-23165 eller epost bjorn.en@telia.com. Ni som vill ha ingående guidningar är nog andra dagar lämpligare då jag kan ägna mig mera åt Era frågor.

Anmäl
2009-07-18 09:48 #1 av: Bjornen

påminnelse !

Anmäl
2009-07-18 22:13 #2 av: [bejan]

önskar att Sverige inte vore så avlångt. Hade så innerligt gärna velat se din trädgård.

Anmäl
2009-07-19 12:15 #3 av: Ann1

Säger detsamma! I senaste Land står det vilka som har öppna trädgårdar i hela landet!

Har du lite bilder på din trädgård kan vi ju ha en öppen trädgård lite virtuellt här på sidan??

Anmäl
2009-07-21 14:43 #4 av: Grodan77

Hur hade du det på Öppet trädgårds dagarna??? Bilder o lite info kanske du delar med dig??

Anmäl
2009-07-21 17:19 #5 av: Margareta

Det vore roligt att se och läsa!

/Margareta, sajtvärd för http://kolhydrater.iFokus.se
Bloggar om LCHF för oss som har svårt att gå ner i vikt på
Vägen till 65

Ger tillsammans med Bo Zackrisson och Sten Sture Skaldeman
ut LCHF-magasinet.
http://www.lchfmagasinet.se

Anmäl
2009-07-21 22:35 #6 av: Bjornen

Under de 3 dagarna kom knappt 200 personer för att titta och höra mig berätta. Vädret höll sig också ända till ½5 på söndageftermiddagen.

Lite bilder från trädgården finns i mitt fotoalbum.

Anmäl