Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Aktiviteter och evenemang Annat som lever Byta-sälja-köpa - plantor och annat Fruktträd, bärbuskar och bärväxter Fröer och frösådder Gräsmattor, grovplanering och gödsling. Krukväxter orkidéer Krukväxter, utomhus och inomhus Pelargoner och speciella krukväxter Kulturväxternas historia Köksväxter, kryddor och läkeörter Lökar och knölväxter Vilda växter och ogräs Ohyra, skadedjur och sjukdomar Parker, plantskolor och evenemang Prydnadsträd, -buskar och klätterväxter Rabatter, perenner och annueller Rosor Sajten Trädgårdens byggprojekt Trädgårdsarbete i största allmänhet Trädgårdsböcker och -kurser Trädgårdsdesign, -trender och -prylar Trädgårdsmaskiner och -redskap Vatten i trädgården och vattenväxter Växthus, uterum och vinterträdgård Vad är det? Övrigt utan anknytning till trädgård
Vatten i trädgården och vattenväxter

Pool - Vart ska kloret i?

2009-07-17 20:30 #0 av: Mison

Ja, nu har vi också köpt en stativpool. Jag fattar inte alls vart kloret ska i? Är det jag som är dum eller?

Jag tänkte att det är väl bara att tjoffsa ner det i vattnet direkt. Kan man göra så?

Snälla, är det någon som vet? Jag kanske är inne på fel forum...

Anmäl
2009-07-17 22:28 #1 av: Halvdansken

Posta på Hemmet i Fokus, de är skitbra på allt sånt!

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Anmäl
2009-07-17 22:31 #2 av: Mison

Ok, tack, ska försöka med det

Anmäl
2009-07-18 01:56 #3 av: Xannadu

Om du har tabletter så ska det inte bara kastas ner utan det finns en särkild behållare som du lägger det i som sedan flyter runt och sprider de. Om man slänger ner de så ligger de på ett ställe och det bleknar botten och kan bli ömtåligt. Så skaffa nått som flyter som du kan lägga de i.

Anmäl
2009-07-18 16:23 #4 av: Mison

Hihi, jag har ingen behållare. Kan man inte lägga tabletter i en bh-påse istället? Den flyter ju

Anmäl
2009-07-18 22:31 #5 av: Xannadu

jo bara den flyter :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.