Annons:
Etikettträdgårdsarbete-i-största-allmänhet
Läst 3749 ggr
awjungfru57
2010-01-09 20:07

Trädgård på TV !!!

Ja, nån annan kanske har skrivit om det redan? Ett nytt trädgårdsprogram har startat på svt2, från England för nybörjare. Mat till restaurangen. Just som vi är som hungrigast efter trädgård! :)

www.svtplay.se "Värdshusträdgården". Det går på tvåan.

Har precis börjat titta - det går ju att se när man vill på webben. underbart, man kan se det om och om igen. Men jag vet inte om det är bra än, har bara sett nie minuter..

Annons:
hexlilja
2010-01-10 17:41
#1

stort tack för tipset. Har själv ingen tv så det blir på den här vägen man får tipsen…så tack!

awjungfru57
2010-01-10 23:32
#2

Har inte heller nån vanlig TV, har TV-kort i datorn. Funkar perfekt, sen ser man ju många program på nätet när man vill. Så bra!"

Det var ett trevligt program, kanske lite mycket gödsel denna gång men man är ju svältfödd på trädgård nu. Man längtar. Men det är skönt att längta också!

Halvdansken
2010-01-11 11:02
#3

Ska kolla. Bra att de tar upp saker som jordforbättring och gödning. Det är jätteviktigt. Tyvärr tycker jag att många trädgårsprogram går ut på att bygga uteplatser och dekorera lite med nån blommor, inte det "riktiga" trädgårdsjobbet som ju ofta handlar om planering/kontroll av jord, vind och solförhållande osv.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

awjungfru57
2010-01-11 21:49
#4

så sant, vi behöver nog få mer av olika saker. Både trivsel-trädgård och odlardito. Man känner att man behöver få kunskap samtidigt som man bara blir glad och mår bra av att få vila ögonen på grönskan. Särskillt nu på vinter. Nu när vi har vinter i hela vårt avlånga land!

Diana61
2010-01-14 11:16
#5

Jag måste säga att jag är mycket glad över programmet. Ser verkligen fram mot resterande avsnitt.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

awjungfru57
2010-01-14 23:09
#6

#1 du kan kolla vad som finns på TV här: www.tv.nu ..och så kan du ju se om en massa i svt. Fast det vet du redan förstås :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: