Annons:
Etiketterfröerfrösådder
Läst 5464 ggr
[Asta]
4/22/10, 10:22 AM

Längtan

Nu längtar jag efter frostfritt. Jag längtar efter mornar som är så varma att jag kan cykla till jobbet utan att vara helt frostbiten. Jag längtar efter sol och värme och vår och sommar. Jag längtar efter att min  nya drivbänk ska bli klar, jag längtar efter mina nya rabatter. Och så längtar jag efter att alla mina frösådder ska planteras ut så att moder jord (med lite assistans av mig) får ta hand om dem i stället.

Annons:
Maria
4/22/10, 10:34 PM
#1

Jisses vad du har planteratGlad Där ligger jag i lä… och ändå tycker jag att jag har mycket.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Asta]
4/22/10, 10:43 PM
#2

Jag vet inte riktigt hur det blev så här??? Att det blev så många.

SaJo123
4/25/10, 1:09 PM
#3

*he,hee* KÄnner igen det. Jag smusslar undan det genom att ställa de i olika fönster! :-D

kickboard
4/25/10, 1:39 PM
#4

#3 Varför smussla? Jag riktigt frossar i mängden och samlar allt i de fönster som har mest ljus tills jag äntligen kan föra ut dem i uterummet när aprilsolen börjar lysa.

Inatt har vi haft 3,6 grader minus, så jag var lite orolig för mina plantor i uterummet. Täckte med dubbel fiberväv i går kväll och de ser ut att må bra fortfarande.

Upp till toppen
Annons: