Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Aktiviteter och evenemang Annat som lever Byta-sälja-köpa - plantor och annat Fruktträd, bärbuskar och bärväxter Fröer och frösådder Gräsmattor, grovplanering och gödsling. Krukväxter orkidéer Krukväxter, utomhus och inomhus Pelargoner och speciella krukväxter Kulturväxternas historia Köksväxter, kryddor och läkeörter Lökar och knölväxter Vilda växter och ogräs Ohyra, skadedjur och sjukdomar Parker, plantskolor och evenemang Prydnadsträd, -buskar och klätterväxter Rabatter, perenner och annueller Rosor Sajten Trädgårdens byggprojekt Trädgårdsarbete i största allmänhet Trädgårdsböcker och -kurser Trädgårdsdesign, -trender och -prylar Trädgårdsmaskiner och -redskap Vatten i trädgården och vattenväxter Växthus, uterum och vinterträdgård Vad är det? Övrigt utan anknytning till trädgård
Krukväxter, utomhus och inomhus

Pelargoner

2010-07-21 17:31 #0 av: Mymlan

Förra året så såg man mycket pelargoner i butikerna etc men i år har jag inte sett så mycket av dessa. Vad hänt har intresset för dem sjunkit?

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Anmäl
2010-07-21 22:10 #1 av: berobe

Svårt att säja-jag sått såväl frön som tagit sticlkingar -allt har intel ckats -allt sent men nu hönder det grejer med mårbackan---

Anmäl
2010-07-26 13:14 #2 av: Brantas Gård

på Åkrabergs har de fortfarnde mkt pelargoner tycker jag. stora plantor till billiga priser så här års.... själv håller jag på att byta ut de sista penseér nu.... bättre sent än aldrig. men kul att kunna sätta STORA blommor med en gång !

Anmäl
2010-07-27 23:45 #3 av: [Asta]

Häromkring har det i vart fall sålts mycket pelargoner. Jag har inte märkt någon skillnad. Många internetbutiker som säljer sticklingar finns det ju också.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.