Annons:
Etikettträdgårdsarbete-i-största-allmänhet
Läst 1212 ggr
Jagifokus
2015-05-29 00:51

Vad göra med framsidan?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då var allt klart. Jag och min sambo är för första gången husägare! jag har planer för i stort sett allt;- men inga för framsidan av huset/gården.. Jag ska sätta liguster eller någon dylik form av buske runt baksidan och vänster del av gården till bilden sett, men har ingen aning om vad jag ska göra med framsidan och sidan till höger på bilden. Så lite mark att göra något spännande av. Någon som sitter på en kreativ lösning?

Annons:
Regale
2015-06-08 14:42
Intehärutandär
2015-06-09 11:10
#2

Jag hade satt upp staket först, sedan vänta ett år för att se vilka växter som redan finns. Hålla mig till blomkrukor på trappan t ex. Nästa år skulle jag börja rensa ev. Kanske möblera om och sätta egna lökar och perenner.

pyromanen
2015-06-12 09:41
#3

Jag skulle tycka det blev trångt och inte så välkomnande med staket. Det är smått, platt och utan färg just nu och jag skulle satsa på att göra det välkomnande och färgglatt med blommor i varierande höjd och ssmtidigt inte för högt. Försöka ha nåt som gör varje årstid fin, Sen beror det ju på om du giller greja med rabatter eller om du vill ha så lite trädgårdspysseljobb som möjligt.

Upp till toppen
Annons: