Annons:
Etiketterträdgårdsdesignträdgårdstrenderträdgårdsprylar
Läst 1989 ggr
Jaguar_
4/27/14, 9:59 AM

decorationssten till trädgård

Hej hej alla! Jag ha börjat fixa i trädgården nu i vår. Planterat vinbär, rabarber, björnbär och krusbär. Har i år använt mig av täckväv då jag e så trött på ogräs men jag undrar vad kan man lägga på så det inte syns men ändå hålla ogräs borta? Vi funderade på vit och svart sten…eller bara en av dom men vi vill inte göra det så dyrt då vi ska starta renovering av huset i sommar. Så min fråga till er är…vart kan man få tag på sådan sten till vettigt pris? Plantagen ha små säckar…säkert 15 liters för 5 för 400kr pris men då blir det ju så dyrt..vi behöver mycket sten till 4 kanske 6 ställen i trädgården. Eller ha ni något snyggt tips utöver dekorationssten? Uppskattar alla tips jag kan få :-) Kanske även kan lägga upp bilder senare.

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

Annons:
Halvdansken
4/27/14, 12:43 PM
#1

Jag hade köpt flis, trä- eller barkflis.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Jaguar_
4/27/14, 3:54 PM
#2

#1 Nice! Tack! Ska fixa in detta under veckan nu när jag äntligen är klar med trädgården…Phew!🥵 Blir nog nice detta.

Någon som vet om det där mossa gti fungerar någe vidare?

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

Upp till toppen
Annons: